mandag den 12. november 2012

Pointdeal.dk



POINTDEAL det nye smarte sted at købe gadgets, spil og andre legesager.

Jeg vil benytte min blog og chance for at reklamere for denne side som er en del af point universet hvor man kan tjene point som kan bruges til at købe ting for.

POINTDEAL er det nyeste skud på stammen og jeg tror de har fået en god start.

Jeg har selv handlet på POINTDEAL flere gange og kan ikke finde noget rigtig negativt om siden, dog er udvalget endnu ikke så stort men jeg er sikker på at det kommer.

Jeg har bestilt mine vare på POINTDEAL om formiddagen og de har ligget i min postkasse dagen efter - det er da service der vil noget.

Jeg kan kun give mine anbefalinger til at man kigger forbi denne side og måske får klaret nogle af børnenes julegaver på en let og bekvem måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar